Veelgestelde vragen

Ja, u kan vanuit uw winkelmandje terug naar de ticketshop gaan via het tabblad ‘tickets’.

Deze aanvraag kan u indienen via de contactpagina. Afhankelijk van de mogelijkheden op dat moment kan uw boeking omgezet worden.
Indien de andere wave(s) volledig volzet zijn, kan uw aanvraag geweigerd worden.

Een betaalde bestelling wordt niet geannuleerd, maar u kan uw ticket doorverkopen aan iemand anders. Die persoon kan zich aanmelden met uw  bestelnummer.

Er worden er geen tickets per post verzonden. Aanmelden gebeurt de dag
zelf ter plaatse, waarna men een bandje krijgt met de kleur van de gekozen route.

Ongeveer een week voor aanvang krijgen alle ingeschreven deelnemers een communicatie per mail met daarin alle praktische informatie: procedure aanmelden, parkingmogelijkheden, … Houd zeker ook uw ongewenste mailbox in de gaten.

We plaatsen achteraf een fotoreportage op onze sociale media (FB | Instagram). Dit kan tot 3 weken na afloop van het evenement gebeuren.

Er is een vestiaire ter plaatse. We vragen wel om geen al te waardevolle spullen mee te nemen naar het loopevenement. Play & Sport kan niet aansprakelijk worden gesteld voor verlies of diefstal.

Er wordt gratis kinderopvang voorzien in de sporthal.

De dag zelf kan je deelnemen door middel van een daginschrijving, deze zullen te verkrijgen zijn aan een meerprijs.